Mörkret!

publicerat i Häst, Inridning, Utopia;
Alltså varje år brukar jag dippa på hösten/ vintern. Det är mörkt och grått och livet blir oftast lite enformigt. 
Jag brukar bli trött och omotiverad, men i år verkar det vara annorlunda.
Har inte kännt mig deppig eller nere på grund utav vädret eller mörkret snarare mer motiverad än på länge. 
Utopia är dessutom så rolig att hålla på med positiv och uppmärksam.
Idag har jag hämtat nytt hösilage till henne, fick tag i torrare balar nu så hoppas det blir bättre. Tog två stycken så då har vi tills i början på januari nu.
Nästa torsdag beställde jag tid för munhåleundersökning, är rätt säker på att hon har vassa kanter på vänstersidan. Så blir bra att kolla upp det så vi kan trimma vidare sedan. 
I morgon jobbar jag 06-12.30 så åker jag och rider efter det.
(null)
Snapchat bild 😉

Kommentera inlägget här :